Veel gestelde vragen op een rij

We hebben alvast wat algemenere vragen en bijbehorende antwoorden voor je gebundeld. Die kan je alvast grasduinen. Zit er een vraag niet bij, bel of mail ons dan op Xxxxx-xxxxxxx of xxxxxxx@xxxxx.xx.

Een vraag over jouw bestelling?

je vindt alle status informatie in je account.

Jouw Account

Hoe reset ik mijn wachtwoord?

Zo gepiept. Ga naar wachtwoord vergeten en vraag een nieuw wachtwoord aan. Er wordt dan een e-mail naar je verstuurd met een link. Open deze link in je e-mail. Je komt daarna op een nieuwe pagina waar je zelf een nieuw wachtwoord kan aanmaken.

Wachtwoord vergeten

Jouw Bestellingen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

We maken het je graag gemakkelijk. Je hebt de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • Apple Pay
  • Creditcard (Mastercard en Visa)
  • Maestro
  • PayPal (€ 2,50 transactiekosten)
Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten betaal je bij een bestelling tot €50,00 incl. btw. Mag deze naar je adres in Nederland of België, dan zijn de verzendkosten €4,95 incl. btw. Voor bestellingen boven de €50,00 incl. btw betaal je geen verzendkosten. Voor levering in andere gelden afwijkende verzendtarieven.

Geven jullie productgarantie?

Vanzelfsprekend. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Ik heb een klacht

Klachten helpen we het liefste direct de wereld uit. Dus gaan we er alles aan doen om je weer blij te maken. Heb je een klacht over onze producten of dienstverlening, neem/vul/vraag…………………….

Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Leg je klacht dan voor aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Had je jouw klacht graag anders afgehandeld zien, leg deze dan ter bemiddeling voor aan De Geschillencommissie.

Onze Leveringen

Krijg ik een factuur bij de bestelling?

Uiteraard. Deze zenden we je uiterlijk de eerstvolgende werkdag toe via e-mail. Toch geen factuur ontvangen? Misschien hebben we een oud of ongeldig e-mailadres van je in ons systeem. Check je gegevens in je account en pas deze aan als dat nodig is of mail ons even via .

Hoe lang duurt de zending?

Je kan natuurlijk niet wachten tot je onze producten binnen hebt. Dat snappen we. Plaats je op maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur een bestelling, dan versturen we het pakket nog dezelfde dag. Bestellingen die na 16.00 uur of in het weekend zijn geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. In Nederland en België ontvang je het pakket in principe binnen één werkdag. In drukke periodes kan het voorkomen dat je de levering na twee werkdagen ontvangt. Ook wij zijn overgeleverd aan de drukte bij de bezorger.

Krijg ik een Track & Trace code?

Ja, je ontvangt een Track & Trace code van PostNL waarmee je de status van de levering kan volgen.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Geen nood, dan zal de bezorger het pakketje mogelijk bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit ook niet lukt, zal jouw pakket geleverd worden op een dichtbijgelegen afhaalpunt. Via de PostNL-app kan je aangeven wat er met het pakketje moet gebeuren als je niet thuis bent.

Ik woon in het buitenland, wat nu?

Hallo expat, uiteraard verzenden wij naar je toe. Wil je van tevoren exact weten wat de verzendkosten zijn? Mail ons dan even via .

Voor verzendtarieven binnen de EU geldt een vast bedrag van €14,15 (ex btw).

Voor verzending binnen België (ook Nederland) geldt een vast bedrag van €4,00 (inc btw) bij bestellingen beneden de bestelwaarde van € 40,-. Daarboven verzenden we gratis naar je.

Ik wil retourneren

Kan ik mijn supplementen combinerem met medicatie of de pil?

Het grootste gedeelte van Ortholon voedingssupplementen kan gewoon gecombineerd worden met medicatie. Bij twijfel raden we aan een gespecialiseerde apotheker te raadplegen, die kennis heeft van het betreffende supplement en de medicatie die je gebruikt. Lukt dat je niet, neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we het samen verder met je uit.

Hoe stuur ik mijn ontvangen bestelling terug naar jullie?

We houden het graag simpel voor je. Ga naar ons retourportaal. Vul hier de postcode en track and trace code in van jouw bestelling. Vul alle gegevens in voor wat je wilt retourneren. Aan het einde krijg je een verzendlabel om je retour op te kunnen sturen.

Heb ik een bedenktermijn?

Ja, die heb je. Je hebt het recht om je bestelling, zonder opgave van redenen, te herroepen binnen een termijn van 14 dagen.

Vervolgens kan je de bestelling aan ons te retourneren. Bovenstaande geldt uiteraard niet, als de verzegeling van een potje na levering is verbroken.

Jouw Gezondheid

Hoe lang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terug heb na retournering?

Wij streven ernaar binnen 14 dagen nadat wij jouw teruggezonden bestelling hebben ontvangen, het aankoopbedrag aan je terug te storten.

Lever je slechts een deel van je bestelling retour, dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.

Onze Supplementen

Hoe strikt moet ik de houdbaarheidsdatum op het potje nemen?

Vrij strikt, maar wanneer je het supplement bewaart in een donkere en vochtarme omgeving, dan kan je het supplement ook kort na deze datum nog tot je nemen. Wel moeten we vermelden dat de werking van de nutriënten na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum kan afnemen.

Mag ik een capsule openen of een tablet doormidden breken?

Ja, geen probleem. Je kan de tabletten breken of met een pillenvergruizer tot poeder vermalen. Daarnaast mag je ook de capsules open maken en eventueel de inhoud met een glas water mengen.

Zijn jullie verpakkingen recyclebaar?

Jazeker, onze nieuwe verpakking bestaat uit Polyethyleentereftalaat (PET). Dit materiaal is zeer goed recyclebaar.

Kan ik mijn supplementen combinerem met medicatie of de pil?

Het grootste gedeelte van Ortholon voedingssupplementen kan gewoon gecombineerd worden met medicatie. Bij twijfel raden we aan een gespecialiseerde apotheker te raadplegen, die kennis heeft van het betreffende supplement en de medicatie die je gebruikt. Lukt dat je niet, neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we het samen verder met je uit.

Jouw Gezondheid

Kunnen supplementen de vitamines uit voeding volledig vervangen?

Wij raden dat niet aan om te doen. Vitaminesupplementen zien wij zeker niet als vervanging van voedingsmiddelen. Bedenk dat groente en fruit naast vitamines veel andere belangrijke stoffen bevatten, zoals vezels en allerlei bio-actieve stoffen. Laat ze naast elkaar bestaan ter ondersteuning aan jouw gezondheid.

Is het tijdstip waarop je supplementen inneemt belangrijk?

Het beste is om supplementen tijdens de op de potjes voorgeschreven momenten en maaltijden in te nemen. Dat bevordert doorgaans de opneembaarheid in het lichaam.

Klantenservice

Hierboven geen antwoord op je vraag gekregen?
Neem dan even contact met ons op.

Vind informatie over je recente bestellingen of verzend status
Naar Mijn account
Vind informatie over je recente bestellingen of verzend status
Vind informatie over je recente bestellingen of verzend status
Mail ons
Vind informatie over je recente bestellingen of verzend status
Button 4
Vind informatie over je recente bestellingen of verzend status
Button 5
 
Test

Muziek in de oren

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea

 
loader
Bezig met laden...