Klantenservice
Voor al je vragen.
Voor al je vragen.
- Hoe strikt moet ik de houdbaarheidsdatum op het potje nemen?
- Mag ik een capsule openen of een tablet doormidden breken?
- Zijn jullie verpakkingen recyclebaar?
- Kan ik mijn supplementen combineren met medicatie of de pil?
Vrij strikt, maar wanneer je het supplement bewaart in een donkere en vochtarme omgeving, dan kan je het supplement ook kort na deze datum nog tot je nemen. Wel moeten we vermelden dat de werking van de nutriënten na het verstrijken van de houdbaarheidsdatum kan afnemen.
Ja, geen probleem. Je kan de tabletten breken of met een pillenvergruizer tot poeder vermalen. Daarnaast mag je ook de capsules open maken en eventueel de inhoud met een glas water mengen.
Jazeker, onze nieuwe verpakking bestaat uit Polyethyleentereftalaat (PET). Dit materiaal is zeer goed recyclebaar.
Het grootste gedeelte van Ortholon voedingssupplementen kan gewoon gecombineerd worden met medicatie. Bij twijfel raden we aan een gespecialiseerde apotheker te raadplegen, die kennis heeft van het betreffende supplement en de medicatie die je gebruikt. Lukt dat je niet, neem dan contact op met onze klantenservice, dan zoeken we het samen verder met je uit.
- Wat zijn de betaalmogelijkheden?
- iDeal
- Apple Pay
- Creditcard (Mastercard en Visa)
- Bancontact
- PayPal (€ 2,50 transactiekosten)
- Wat zijn de verzendkosten?
- Geven jullie productgarantie?
- Ik heb een klacht
We maken het je graag gemakkelijk. Je hebt de keuze uit de volgende betaalmogelijkheden:
Verzendkosten betaal je bij een bestelling tot €50,00 incl. btw. Mag deze naar je adres in Nederland of België, dan zijn de verzendkosten €4,95 incl. btw. Voor bestellingen boven de €50,00 incl. btw betaal je geen verzendkosten. Voor levering in andere landen gelden afwijkende verzendtarieven.
Vanzelfsprekend. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Klachten helpen we het liefste direct de wereld uit. Dus gaan we er alles aan doen om je weer blij te maken. Heb je een klacht over onze producten of dienstverlening, mail ons dan eerst even. Dan lezen wij ons alvast in en kunnen we je gerichter helpen.
Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Leg je klacht dan voor aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
Had je jouw klacht graag anders afgehandeld zien, leg deze dan ter bemiddeling voor aan De Geschillencommissie.
- Krijg ik een factuur bij de bestelling?
- Hoe lang duurt de zending?
- Krijg ik een Track & Trace code?
- Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?
- Ik woon in het buitenland, wat nu?
Uiteraard. Deze zenden we je uiterlijk de eerstvolgende werkdag toe via e-mail. Toch geen factuur ontvangen? Misschien hebben we een oud of ongeldig e-mailadres van je in ons systeem. Check je gegevens in je account en pas deze aan als dat nodig is of mail ons even.
Je kan natuurlijk niet wachten tot je onze producten binnen hebt. Dat snappen we. Plaats je op maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur een bestelling, dan versturen we het pakket nog dezelfde dag. Bestellingen die na 16.00 uur of in het weekend zijn geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verzonden. In Nederland en België ontvang je het pakket in principe binnen één werkdag. In drukke periodes kan het voorkomen dat je de levering na twee werkdagen ontvangt. Ook wij zijn overgeleverd aan de drukte bij de bezorger.
Ja, je ontvangt een Track & Trace code van PostNL waarmee je de status van de levering kan volgen.
Geen nood, dan zal de bezorger het pakketje mogelijk bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit ook niet lukt, zal jouw pakket geleverd worden bij een dichtbijgelegen afhaalpunt. Via de PostNL-app kan je aangeven wat er met het pakketje moet gebeuren als je niet thuis bent.
Hallo expat, uiteraard verzenden wij naar je toe. Wil je van tevoren exact weten wat de verzendkosten zijn? Mail ons dan even via support@ortholon.nl. Voor verzendtarieven binnen de EU geldt een vast bedrag van €14,15 (ex btw).
Voor verzending binnen België (ook Nederland) geldt een vast bedrag van €4,95 (inc btw) bij bestellingen beneden de bestelwaarde van € 50,-. Daarboven verzenden we gratis naar je.
- Hoe stuur ik mijn ontvangen bestelling terug naar jullie?
- Heb ik een bedenktermijn?
- Hoe lang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terug heb na retournering?
Laat ons even per mail weten wat wat je precies terug wilt sturen. Dan kijken we samen naar de beste oplossing.
Ja, die heb je. Je hebt het recht om je bestelling, zonder opgave van redenen, te herroepen binnen een termijn van 14 dagen.
Vervolgens kan je de bestelling aan ons te retourneren.
Wij streven ernaar binnen 14 dagen nadat wij jouw teruggezonden bestelling hebben ontvangen, het aankoopbedrag aan je terug te storten.
Lever je slechts een deel van je bestelling retour of is de verzegeling van een potje verbroken na levering, dan worden de kosten voor levering niet teruggestort.
- Hoe reset ik mijn wachtwoord?
Zo gepiept. Ga naar 'wachtwoord vergeten' en vraag een nieuw wachtwoord aan. Er wordt dan een e-mail naar je verstuurd met een link. Open deze link in je e-mail. Je komt daarna op een nieuwe pagina waar je zelf een nieuw wachtwoord kan aanmaken.
- Kunnen supplementen de vitamines uit voeding volledig vervangen?
- Is het tijdstip waarop je supplementen inneemt belangrijk?
Wij raden dat niet aan om te doen. Vitaminesupplementen zien wij zeker niet als vervanging van voedingsmiddelen. Bedenk dat groente en fruit naast vitamines veel andere belangrijke stoffen bevatten, zoals vezels en allerlei bio-actieve stoffen. Laat ze naast elkaar bestaan ter ondersteuning aan jouw gezondheid.
Het beste is om supplementen tijdens de op de potjes voorgeschreven momenten en maaltijden in te nemen. Dat bevordert doorgaans de opneembaarheid in het lichaam.
Muziek in de oren
Heb je liever een vriendelijke stem ter ondersteuning? Geen probleem, bel ons. De openingstijden van de klantenservice zijn: Maandag tot vrijdag van 16.00 uur tot 20.00 uur.
Bel je voor of na deze tijden, dan kun je genieten van onze Spotify-speellijst. Onze klantenservice medewerker is dan even een heerlijk broodje eten of een powernapje aan het doen. Ze staat daarna weer helemaal voor je klaar.
O, nog even over die Spotify-speellijst… die kan je ook gewoon hier beluisteren. We zien je graag een dansje doen.
Inloggen
Aanmelden